Som om inte det vore nog så blev vi uppgraderade till First vid gaten. Tack Emirates
Vad har du för status?
Vad har du för status?
Både jag och frugan har guldstatus och vi hade bokat Economy Flex. Inte nog med att vi blev uppgraderade till First från ARN vi blev uppgraderade till business mellan DXB-BKK också. Dock brukar jag sällan vinna på vinlotteriet på jobbetMycket intressant att veta status och vilken bokningsklass du bokat economybiljetten på. Senast jag flög ARN-DXB i business skulle dom ha 9000 kr per person och steg för uppgradering, alltså 18 000 kr om du ville gå från economy --> First för en person. Hade Guld och tackade gladeligen nej till erbjudandet.... Va 10% bokat i C och 20% bokat i F den dagen.
Hur såg de ut för dig?
Jag och min kollega blev uppgraderade vid check-in på LH713 från Seoul till Frankfurt. PE till Business.
Jag är EBS och min kollega är EBB.
Blir första resan i business för mig. Snart boarding.
![]()
Fick en på HEL-ARN i höstas (OW Emerald), verkar som om de uppgraderar generöst när kabinen är nästan (eller helt) full. Har även fått ARN-HEL 2-3 gånger förra året.Blev precis uppgraderad på ay668 cph-hel. Verkade vara många som fått nya platser. Finnair Gold.