Senaste nytt

Plötsligt händer det...Uppgradering!

Jaha, då har jag fått min första opup till F. Ska flyga hem med BA294 inatt och var bokad på bästa platsen på hela planet (64K på upper deck, 747-400) men fick istället 5A när jag kom till loungen. Det är egentligen en tveksam uppgradering, men jag tar chansen att få träffa ett gäng FT:are i CCR imorgon.. :)

ja ha, då missade vi precis varandra... Jag lämnade SFO i morse

Uppgraderad till Plus på SK903! Två EBGs som inte får testa rad 30 i Go den här gången heller...
Incheckningsagenten kunde inte säga om det var en courtesy upgrade men bad oss fråga vid servicedisken där vi även fick försöka byta till fönsterplatser.

Blev erbjuden cash upgrade via både mail och sms igår men kände inte att det var värt det när vi hade rad 30. Optiontown var snordyrt bägge vägar så vi avstod den här gången.

Man blir glad!

Var bokad i min första long haul i ekonomi på 5-6 år och var lite orolig... AMS-CPT med KLM lyckades jag uppgradera med miles och gårdagens retur försökte jag med samma sak men fick till svar att det var fullt, 10 minuter senare blir jag ropad till gaten och får min nya plats 3D :)

Var bokad i min första long haul i ekonomi på 5-6 år och var lite orolig... AMS-CPT med KLM lyckades jag uppgradera med miles och gårdagens retur försökte jag med samma sak men fick till svar att det var fullt, 10 minuter senare blir jag ropad till gaten och får min nya plats 3D :)
Til lykke. Der er altså tale om betalte opgraderinger med miles i begge tilfælde? Jeg troede denne tråd var omkring op-up's dvs. gratis opgraderinger. Thats where I wanna be...

Ytterligare en uppgradering med BA, not....betalade för en upgrade World Traveller till WT+, 455 USD men verkar på köpet ha fått ett blockat säte för min mor på kvällens flyg MIA-LHR så helt klart värt det, nu behöver jag dessutom inte jaga de sista 30 TP för att förnya mitt guld kort, väntar nu bara på en Opup från BA.....någon gång kanske även det händer....

Toppen