Fast det beror ju bara på att man dricker LPGS till förbannelse innan man däckar...Nog sover man bättre i F-sätet än C iaf.
Jaha, då har jag fått min första opup till F. Ska flyga hem med BA294 inatt och var bokad på bästa platsen på hela planet (64K på upper deck, 747-400) men fick istället 5A när jag kom till loungen. Det är egentligen en tveksam uppgradering, men jag tar chansen att få träffa ett gäng FT:are i CCR imorgon..![]()
ja ha, då missade vi precis varandra... Jag lämnade SFO i morse
Til lykke. Der er altså tale om betalte opgraderinger med miles i begge tilfælde? Jeg troede denne tråd var omkring op-up's dvs. gratis opgraderinger. Thats where I wanna be...Var bokad i min första long haul i ekonomi på 5-6 år och var lite orolig... AMS-CPT med KLM lyckades jag uppgradera med miles och gårdagens retur försökte jag med samma sak men fick till svar att det var fullt, 10 minuter senare blir jag ropad till gaten och får min nya plats 3D![]()
Nej hemresan var op-upTil lykke. Der er altså tale om betalte opgraderinger med miles i begge tilfælde? Jeg troede denne tråd var omkring op-up's dvs. gratis opgraderinger. Thats where I wanna be...