Senaste nytt

Plötsligt händer det...Uppgradering!

Jag har ingen aning, men det påstås i tråden att Lufthansa behandlar EBD bättre vad det gäller uppgraderingar än vad SAS gör, huruvida det är sant eller inte låter jag vara osagt.

Nej, det tror jag nog inte. Men det har hänt så pass ofta för mig nu på kort tid att det inte är en tillfällighet.Dessutom reser jag oftare med LH än SAS på longhaul, så därav min positiva syn och tacksamhet till det hela. Nu senast såg jag det redan i appen, gången innan dess sa de det rakt ut. Men det verkar ju funka hyffsat bra hos SAS också, på longhaul iallafall.

Grattis, du är sjukt mkt värd det! Hade aldrig pallat Go på den där linjen mer än en gång.

:) Att sitta i GO på en sådan kort flygning är inga problem så länge som paddan är fulladdad med bra film.
Har upptäckt det senaste året att det är inte bara snickare som får "snickar-tumme" utan det verkar som att jag har fått en "GO rumpa". Den ger sig inte till känna förens efter 7-8 timmar numera mot 1-1:30 tidigare :)

:) Att sitta i GO på en sådan kort flygning är inga problem så länge som paddan är fulladdad med bra film.
Har upptäckt det senaste året att det är inte bara snickare som får "snickar-tumme" utan det verkar som att jag har fått en "GO rumpa". Den ger sig inte till känna förens efter 7-8 timmar numera mot 1-1:30 tidigare :)
Räknar du 10-11 timmar som en kort flygning i GO?

Så äntligen får man en uppgradering med BA, eller får, frågade om upgrade offers Bombay till London och man erbjöd sådana från World Traveller Plus till Club World för strax under 600 USD, betalade detta och fick på köpet med en op-up för min fru på samma bokning, 50 TP extra eftersom det visar en paid upgrade på mig, så nu bara 45 TP kvar att behålla guld ett år till....hade förmodligen fått en op-up till mig själv men kändes som en bra deal att få 2 pers uppgraderade för ca 5,000 SEK

Toppen