Senaste nytt

Plötsligt händer det...Uppgradering!

Nu fick jag vara med om något nytt.
På mitt flyg från Göteborg till Malaga blev jag uppgraderad en timma in på flyget.
Jag hade köpt en biljett för 2 personer men mitt resesällskap blev sjuk så jag bokade av men det blev fel så jag bokade av mig själv istället och fick betala 600 kronor för namnbyte. Lite surt…
Sedan budade jag 650 kronor på plusgrade för uppgradering till plus och tyckte först att det flashade förbi lyckad uppgradering på min telefon men jag fick e-post om att uppgraderingen inte gick igenom .
Då köpte jag en hamburgare till flyget. Hade plats 6C men råkade sätta mig på 5C så när de kom förbi med vagnen sa jag att jag förbeställt mat blev det lite förvirring. Men på purserns skärm stod det att jag hade blivit uppgraderad men ändå hade plats i ekonomi.
Stor förvirring nu men strax blev jag flyttad till rad 3 och SAS plus :)
Till saken hör att jag inte kunde kolla mitt Yahoo mejl för jag ändrade lösenord dagen före.
Så uppgraderad och fick uppleva att bara tre alkodrycker är gratis i SAS + även om jag till slut fick betala för en av sex:p
När jag landat kunde jag konstatera att jag bara hade ett mejl om nekad uppgradering och jag fick poäng för SAS minus.
Men uppgraderad blev jag iallafall :cool:

Toppen