Senaste nytt

Plötsligt händer det...Uppgradering!

Flygbolag: KLM
Rutt: ARN-AMS
Ursprungskabin: Economy
Uppgraderad kabin: Business
Antal passagerare: 1
När: 30JUL2015
Status hos något flygbolags bonusprogram: FlyingBlue Platinum
Bokningsklass på biljetten: N

pga vikt och loadsheet uppgraderades samtliga FBP (4 st) och en anhörig till business. Då businesskabinen egentligen var helt tom så fanns inte business catering, men på en smockfull flight är man tacksam för att bara få lite mer utrymme.

Agehall är ett orakel! Att förutspå en sådan händelse är bara för mycket. Nostradamus förbleknar:)

Ja, uppenbarligen har jag ledsnat på 2014 nu. Det kanske kommer av att jag vill flyga ihop 3k TP nästa år ASAP så jag får mitt GGL...

KLM alltså? Hur skötte sig kabinpersonalen? Var de vänliga och korrekta mot dig @agehall? :cool:

Ganska standard ekonomiservice. Dvs lagom ointresserat och absolut ingen hälsning med namn. Var inte så sugen på deras mackor men bad om en Coca Cola. Fick då ett glas men behålla burken gick inte. Orkade inte bråka om det utan återgick till att fördriva tiden med South Park och försöka ignorera min tand som inte känns helt bra.

Man kan ju tycka att det inte skulle vara allt för svårt att hälsa alla FBP med namn om man nu uppgraderat dem så att de sitter på samma ställe...

Ganska standard ekonomiservice. Dvs lagom ointresserat och absolut ingen hälsning med namn. Var inte så sugen på deras mackor men bad om en Coca Cola. Fick då ett glas men behålla burken gick inte. Orkade inte bråka om det utan återgick till att fördriva tiden med South Park och försöka ignorera min tand som inte känns helt bra.

Man kan ju tycka att det inte skulle vara allt för svårt att hälsa alla FBP med namn om man nu uppgraderat dem så att de sitter på samma ställe...

Låter ju alltigenom genomsnittligt för valfri flygning inom Europa tycker jag.... Håller med dock om att hälsa FBP med namn borde vara ett minima-krav. Uppgraderade eller ej.

Hoppas tandvärken går över. :rolleyes:

Woha.första gången som BA Gold. Uppgradering! Club till First :)
IMG_20140725_113136.jpg

Toppen