Wendestam
Medlem
Håller med, godast hittills. Fick den mellan Nice-Arlanda 5/7.Frankfurt - Arlanda, i onsdags 6/7.
Tycker den smakade helt ok faktiskt.
Håller med, godast hittills. Fick den mellan Nice-Arlanda 5/7.Frankfurt - Arlanda, i onsdags 6/7.
Tycker den smakade helt ok faktiskt.
En liten fråga bara. Vad är det för kött i cecina? Wikipedia säger så här, och känner jag SAS rätt så kan det vara precis vilket av alternativen som helst.
Cecina is similar to ham and is made by curing beef, horse or (less frequently) goat, rabbit, or hare.
LHR-CPH. Rätt tveksam rakt igenom idag. Trista hårda nudlar, segt kött och torr kaka som mest smakade syntetiskt.
![]()
![]()
LHR-CPH. Rätt tveksam rakt igenom idag. Trista hårda nudlar, segt kött och torr kaka som mest smakade syntetiskt.
Absolut. Kan nog ha haft lite oflyt med lådan just den dagen också, jag brukar annars (konstig som jag är) tycka om flygmat. Får mig att fundera på hur mycket samma låda kan variera över tid och plats.Vi hade samma låda på tisdag och tyckte att den var jättegott. Nudlarna är lagat efter en japansk recept och ska vara lite hårda. Smaken är som baken![]()
Tack! Detta var en ny låda för mig.Visa bifogad bild 54396 Visa bifogad bild 54397 Från Köpenhamn til Warszawa igår:
Roast Lamb with Kohlrabi Tzatziki & Wheatberry salad.
Smakade bra men fick inget mjukt bröd till.
Visa bifogad bild 54430 Visa bifogad bild 54431 Och på vägen tillbaka Warszawa till Köpenhamn idag blev det:
Dennes Cured Salmon with a Capri Potato Salad & Dill Créme .
Gott. Passade utmärkt med en ganska lätt måltid. Efter maten blev det en Mikkeler.