Stem med fødderne... Så vidt det er muligt flyver jeg med andre selskaber end SAS, på den måde slipper jeg for de horrible laxlådor...Hur återkopplar jag det här till SAS?
Om man fick laxlådor vore det inga problem. Tyckte det var mer variationer i våras, sedan maj bara varit likadan låda hela sommaren och nu in på hösten.Stem med fødderne... Så vidt det er muligt flyver jeg med andre selskaber end SAS, på den måde slipper jeg for de horrible laxlådor...
Jag var mer intresserad av att delge SAS av feedbacken. Även om variationen är dålig, så äter jag hellre lådan i Plus, än ett sockerkakssöt sirapsbröd med yoghurtfyllning på Lufthansa, som middag. Jag har egentligen inget emot plus-lådan, men mer variation och ett alternativ hade jag uppskattat.Stem med fødderne... Så vidt det er muligt flyver jeg med andre selskaber end SAS, på den måde slipper jeg for de horrible laxlådor...
Rutt: Göteborg (GOT) - Zakynthos (ZTH)
Flightnummer: SK7049 (mitt företag chartrade hela kärran, så det var en charter-charter-flight)
Flygplanstyp: Boeing 737-800
Datum för flygning: 2015-10-05
Lådans namn: Shellfish Salad, Roast Beef & Roasted Vegetables, and Blueberry Cake
Omdöme: Rätt bra! Gillade inte skaldjurssalladen, men jag tror att det beror på att jag inte gillar skaldjur... Pepparrotskrämen som kom med rostbiffen var ett trevligt komplement för att få upp smakerna lite, och att få rotfrukter och potatis istället för enbart det sistnämnda gjorde det lite mer spännande.Blåbärskakan var saftig och god. Är rätt nöjd!
Visa bifogad bild 42075
Visa bifogad bild 42076
I Plus dessutom...Ditt företag chartade hela flygplan?? Where do I apply??
Ditt företag chartade hela flygplan?? Where do I apply??
Vi gör en s.k. "konferensresa" varje år. Har bl.a. paddlat kajak med några kollegor, åkt fyrhjuling, ätit på en grekisk taverna med en av världens bästa utsikter i solnedgången, badat med sköldpaddor och mycket mer...![]()