Senaste nytt

Plåta lådan - mat i SAS Plus inom Europa

Smoked Game Cream... Är Game svengelska och betyder Gam?
Pheasant/Pigeon etc. brukar bli game om jag minns rätt. Om det bara är vilda fåglar eller allt vilt vetefan... Smakade något åt rökt ren/älg-hållet i alla fall.

Och tack Agö för bilder! Den inte bara smakar bra, den ser färgfrisk ut också!

Last edited:
Flightnummer: SK2648 HAM-ARN
Flygplanstyp: 717
Datum för flygning: 2014-09-26
Restid: 01h30m
Lådans namn: Smoked Game Cream Pulled Turkey With Root Vegetables Caramel Cake

20140926.JPG

Helgens flygning Aten-Stockholm i SAS+ bjöd på det största lågvattenmärket hittills: sur förrättssallad som legat i värme för länge och blivit mjuk, själva huvudrätten var mjuk, smaklös industritärnad potatis blandad med burktonfisk till en oförlåten sörja. Inte ens salt eller peppar hade vågat lägga till! Sorgligt på en nästan 4h lång flygning längst fram i kabinen. Det här var första gången jag blev riktigt besviken på kvällslådan, hittills har de annars hållt bra kvalitet.

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    {memory} MB · Visningar: 586
Helgens flygning Aten-Stockholm i SAS+ bjöd på det största lågvattenmärket hittills: sur förrättssallad som legat i värme för länge och blivit mjuk, själva huvudrätten var mjuk, smaklös industritärnad potatis blandad med burktonfisk till en oförlåten sörja. Inte ens salt eller peppar hade vågat lägga till! Sorgligt på en nästan 4h lång flygning längst fram i kabinen. Det här var första gången jag blev riktigt besviken på kvällslådan, hittills har de annars hållt bra kvalitet.

Ja det var ingen vackrare syn:/.
Trist

Toppen