rsimon
Medlem
Inget nytt på fronten direkt. Morgon och lunch-låda från veckan. Laxen var ganska livlös med potatis al dente...
Men hu! Hellre frukost hela dagen än den där brunbleka laxen..!
Inget nytt på fronten direkt. Morgon och lunch-låda från veckan. Laxen var ganska livlös med potatis al dente...
Såg inte så roligt ut, nej.Inget nytt på fronten direkt. Morgon och lunch-låda från veckan. Laxen var ganska livlös med potatis al dente...
Visa bifogad bild 158781
Visa bifogad bild 158780
Din såg betydligt mer aptitlig ut!Annan version eller genomförande på min lax-låda? Fisken var Ok men potatisen definitivt inte. Jag gillar alla olika sorters potatissallad men den här är kass.
Visa bifogad bild 158788Visa bifogad bild 158789
Jag bestämde mig för att lämna feedback men qr koden var ogiltig!! De kände väl på sig att det inte skulle trilla in beröm på den....
Jag lämnade feedback på den ogiltiga koden och på potatisen till ombordpersonalen
Enig, såg en smula mer aptitlig ut än min dito. Ingen grå-lax... De kanske skulle testa ett skandinaviskt Heimatkoncept med kalla fiskefrikadeller?Annan version eller genomförande på min lax-låda? Fisken var Ok men potatisen definitivt inte. Jag gillar alla olika sorters potatissallad men den här är kass.
Visa bifogad bild 158788Visa bifogad bild 158789
Jag bestämde mig för att lämna feedback men qr koden var ogiltig!! De kände väl på sig att det inte skulle trilla in beröm på den....
Jag lämnade feedback på den ogiltiga koden och på potatisen till ombordpersonalen
Denna serverades även på SK527 ARN-LHR den 27/3.SK505 till London 27/3.
![]()