Senaste nytt

Plånbok som tar många kort utan att bli supertjock?

Har nu uppnått så många statusar att min plånbok är full av alla kort. Vad rekommenderas att köpa som ersättare för min gamla 99-kronors från Clas Ohlsson? Antagligen inte ett alldeles ovanligt problem bland er andra här tror jag :)
Slängt alla statuskort, har dem i iPhonen. Men om du vill ha en snygg plånbok förmånga kort rekommenderas Mont Blanc. De finns i rätt många storlekar, och kan kombineras med pass och/eller visitkort t.ex. Om du vill "go light" så funkar Wally Stick-On Wallet Skin riktigt bra.

Har nu uppnått så många statusar att min plånbok är full av alla kort. Vad rekommenderas att köpa som ersättare för min gamla 99-kronors från Clas Ohlsson? Antagligen inte ett alldeles ovanligt problem bland er andra här tror jag :)

Kolla in Bellroy Slim Leather Wallets by Bellroy

Jag har en Slim Sleeve som jag är mycket nöjd med. Sambon bytte från sin stora tjej-plånbok till en likadan;-)

Jag köpte denna på en Lufthansa-flight för nått halvår sen och är otroligt nöjd. Den ersatte mitt money clip som blivit väldigt slitet.

I-CLIP Kartenetui - Lufthansa WorldShop

Jag tar inte ut mitt SL-kort med den, utan lägger den bara på spärren.
Håller med helt.
Minimal och lätt.
I-CLIP Kartenetui - Lufthansa WorldShop

genmedia_PIC1749044_RL_01_w56_h56.jpg

Nån som har erfarenhet av att handla från Walletking.co.uk ?
Jag fick besked om att de skickat en plånbok till mig den 14/10, men inget i min brevlåda ännu....

Toppen