Senaste nytt

Plånbok som tar många kort utan att bli supertjock?

Har också en svart, sjukt nöjd. Bästa plånboken hittills om man rensat upp i kortdjungeln..

Gymkortet ligger alltid i träningsväskan... Har nog aldrig hänt att jag behövt det utan att ha med mig träningsväskan.. :)

Jag har en uppsättning på jobbet också, ifall jag skulle träna på lunchen. Har inte med mig gymväskan dessa dagar, men behöver kortet :)

Väldigt OT iofs :p

men nu när tråden ploppade upp så slog jag till på en Big Skinny Bi-Fold som ser ut att vara precis det jag vill ha! :)
Fick plånkan igår, har nu lyckats ta mig hela vägen från GOT till CPH med den och är helnöjd! Rymmer lagom många kort och sedlar. Märks knappt att jag har något i bakfickan trots att den är välfylld!
Kan än så länge rekommendera denna modellen!

• Gilla
Reactions: jfk
Har nu uppnått så många statusar att min plånbok är full av alla kort. Vad rekommenderas att köpa som ersättare för min gamla 99-kronors från Clas Ohlsson? Antagligen inte ett alldeles ovanligt problem bland er andra här tror jag :)

Har nu uppnått så många statusar att min plånbok är full av alla kort. Vad rekommenderas att köpa som ersättare för min gamla 99-kronors från Clas Ohlsson? Antagligen inte ett alldeles ovanligt problem bland er andra här tror jag :)
Jag kör en påse från säkerhetskontrollen och lägger alla statuskort där i för att ha i handbagaget. Är så sällan man behöver visa dom så ingen mening med att ha i någon plånbok enligt mig.

Toppen