Borde det inte ligga i SAS:s intresse att få bekräftelse från resenären när man gör dessa utskick. Exempelvis ett mail med en länk man måste klicka på. Inget klick några dagar innan avgång = telefonsamtal.
Precis min tanke.
Borde det inte ligga i SAS:s intresse att få bekräftelse från resenären när man gör dessa utskick. Exempelvis ett mail med en länk man måste klicka på. Inget klick några dagar innan avgång = telefonsamtal.
När SAS ändrar så kommer det ett mail och om man inte svarar inom 10 dagar så anses det att man har godkänt ändringen.
Det vore ju smartare som vår vän fcx föreslog, att man "klickar" och godkänner nya tiden.
Vi får nog aldrig reda på hur detta kommer att sluta, och om passageraren gjort allt rätt. .
Borde det inte ligga i SAS:s intresse att få bekräftelse från resenären när man gör dessa utskick. Exempelvis ett mail med en länk man måste klicka på. Inget klick några dagar innan avgång = telefonsamtal.
När SAS ändrar så kommer det ett mail och om man inte svarar inom 10 dagar så anses det att man har godkänt ändringen.
Det vore ju smartare som vår vän fcx föreslog, att man "klickar" och godkänner nya tiden.
Vi får nog aldrig reda på hur detta kommer att sluta, och om passageraren gjort allt rätt. .
När SAS ändrar så kommer det ett mail och om man inte svarar inom 10 dagar så anses det att man har godkänt ändringen.
Det vore ju smartare som vår vän fcx föreslog, att man "klickar" och godkänner nya tiden.
Vi får nog aldrig reda på hur detta kommer att sluta, och om passageraren gjort allt rätt. .