Det kan ju knappast vara för att man vill ha en Köpenhamns-crew i Stockholm över natten. Är det för att den är så populär att man vill ha dit största flygplanet man har, tro?
Ringde SAS nu. Min biljett är bokad genom (företagets) resebyrå, SAS 'fick' inte boka om mig.Jag fick välja på 06:15 -> 09:40 eller 10:00 -> 14:00.
Jag valde 10 för jag behöver inte vara där förrän på eftermiddagen, och vill inte behöva pallra mig ut till ARN kl 6 på morgonen. (Jag hade nog fått välja senare alternativ också om jag ville, men då hade jag blivit för sen till AMS. Gjorde en enkel sökning på sas.se innan jag ringde för att kolla vilka alternativ som fanns med airbus så jag visste det redan när de svarade)
Ugh. Å andra sidan borde ju enligt sales info företagets resebyrå få boka om dig enligt de reglerna?Ringde SAS nu. Min biljett är bokad genom (företagets) resebyrå, SAS 'fick' inte boka om mig.![]()
Alla affärsresebyråer har väl 24 timmars öppet numeraUgh. Å andra sidan borde ju enligt sales info företagets resebyrå få boka om dig enligt de reglerna?
Jag skulle inte våga chansa, enligt reglerna så skall man resa enligt bokningenHjälp!
Ska/skulle resa ARN-OSL-LYR imorgon. ARN-OSL är inställd. Går det att påbörja resan på 2:a flygningen, dvs OSL-LYR? Vi tänkte ta bilen till Oslo över natten isåfall. Helt omöjligt att komma fram på 0770-72727 för att få det bekräftat. Ska man chansa på att de kan lösa det på flygplatsen i OSL?
Ring å boka av första benet bara. Full refund på det ju. Borde inte vara något problem.Jag skulle inte våga chansa, enligt reglerna så skall man resa enligt bokningen