majer
Medlem
Japp, var bokad på SK1553.8:15 som blev inställd? Samma som jag isåfall.. Men du blev inte ombokad via CPH?
FIck inget meddelande om att jag blivit ombokad, så tog det säkra före det osäkra. Försökte inte ens ringa kundtjänst.
Japp, var bokad på SK1553.8:15 som blev inställd? Samma som jag isåfall.. Men du blev inte ombokad via CPH?
Jag fick inte det heller - bara att det var inställt. Då ringde jag kundtjänst direkt så fixade de en snabb ombokning.Japp, var bokad på SK1553.
FIck inget meddelande om att jag blivit ombokad, så tog det säkra före det osäkra. Försökte inte ens ringa kundtjänst.
Hmmm... Vilken avgångstid fick du till CPH och när är du framme i AMS?Jag fick inte det heller - bara att det var inställt. Då ringde jag kundtjänst direkt så fixade de en snabb ombokning.
Det räckte att refresha för mig så vaknade den.
Fyra timmar kvar i detta nu. Vilken nagelbitare.Nio timmar kvar i detta nu. Vilken nagelbitare.
Jag fick välja på 06:15 -> 09:40 eller 10:00 -> 14:00.Hmmm... Vilken avgångstid fick du till CPH och när är du framme i AMS?
Säger du att SK1415 ARN-CPH 06:15 är en Airbus med dansk besättning? Det måste vara något väldigt nytt (eller är det speciellt för just nu). Varför skulle man låte en dansk crew bo i Stockholm när man har massor med svensk crew som kan flyga härifrån på morgonen?
Dessutom har detta så länge jag kan minnas varit en B736 eller B738 och då har jag flugit den alldeles för många gånger i mitt liv - dock var det ett tag sedan måste medges...
SK1428 ikväll körs med A321. Så har det varit ett tag.Säger du att SK1415 ARN-CPH 06:15 är en Airbus med dansk besättning? Det måste vara något väldigt nytt (eller är det speciellt för just nu). Varför skulle man låte en dansk crew bo i Stockholm när man har massor med svensk crew som kan flyga härifrån på morgonen?
Dessutom har detta så länge jag kan minnas varit en B736 eller B738 och då har jag flugit den alldeles för många gånger i mitt liv - dock var det ett tag sedan måste medges...