Senaste nytt

Personliga graverade BusinessClass.se bagagetaggar

Beställde för ett tag sedan, men tydligen missade min internetbank(jag) att godkänna överföringen.. :(
Pengar överförda, hoppas det inte är försent!

Beställde för ett tag sedan, men tydligen missade min internetbank(jag) att godkänna överföringen.. :(
Pengar överförda, hoppas det inte är försent!

Detsamma gjorde jag. La en beställning för över en vecka sedan och såg idag att betalning inte var gjord.
Ska kolla med Kristofer om det fortfarande finns möjlighet innan jag signerar.

Det går fortfarande utmärkt att betala äldre beställningar eller lägga nya! :)

Jag har graverat och skickat massor av taggar i helgen. Blev dock inte riktigt klar med alla, så gravyrverkstaden fortsätter under början av veckan!

Är sugen på att beställa, men undrar lite över remmen. Följer det med någon eller skaffas den separat? Om den behöver införskaffas separat, vad köper man isf en sådan (av bra kvalitet)?

Jag insåg precis att efter att ha hämtat en tyg tagg på GOT är nog en nyckel ring absolut bäst. Sen använder jag en karbinhake där jag hänger mina taggar, adresslappar, kristoffers plåt tagg. På mitt incheckade använder jag en låsbar karbinhake men på handbagaget en enklare variant.
Eftersom jag ofta har olika handbagage beroende på destination så är det enkelt att flytta dom mellan olika väskor.

Toppen