Senaste nytt

Personliga graverade BusinessClass.se bagagetaggar

Ja, det kanske är lite överdrift. Men jag blir lite upprörd på folk som tror de förstår sig på säkerhet och hittar på diverse obskyra lösningar för att skydda sig mot fiktiva hot samtidigt som man i princip lämnar ytterdörren olåst med en lapp "KLIV PÅ - JAG ÄR INTE HEMMA" utanpå...

Edit: Vill påpeka att detta inlägg syftar på folk i allmänhet, ingen här specifikt. Ingen ska ta illa upp av mitt raljerande här.

Men samtidigt känns det som att vi börjar hamna OT nu, så jag släpper ämnet.

Fast visst har väl rykten cirkulerat förr iaf att "inbrofttstjuvar spanar efter folk som inte är hemma på flygplatser". Det trodde jag var anledningen till att många inte vill skylta med vad de heter och var de bor. Själv har jag inte varit så paranoid, men jag vill minnas jag har hört om det iaf. Säkert en gammal AB-artikel :)

Lite synd är att en vajer jag köpte inte passade (en väldigt tunn vajer) att få genom hålet. Skulle kanske varit lite större... :( Men dom är otroligt snygga och fint gjorda!

Det man egentligen borde ha är ju en lagom bred jordfläta. Det skulle vara snyggt, men problemet är att få till något spänne på den.

Toppen