Senaste nytt

Personliga graverade BusinessClass.se bagagetaggar

Två stycken beställda! Ordnade en till kollegan också. Jag vill ju inte att han ska vara avundsjuk när vi är ute och reser ihop...

Beställde 3 till familjen med hemleverans. Kan tyvärr inte deltaga på eventet. Flyttade runt lite på arbetspassen så att jag kan visa runt en person härifrån BC på hans första besök i DXB.

Last edited:
Beställde precis 3 taggar, 2 till mig men fru Ozz får nöja sig med en :)
Betalningen gjord och eftersom jag tyvärr inte kan närvara på festen så ser jag fram emot att taggarna ligger i brevlådan när jag kommer hem från semestern om knappt två veckor.

Två stycken beställda, även en till fru tigerwulf, blir bra födelsedagspresent nästa söndag..
hoppas de hinner bli klara till på onsdag, så man hinner slå in den...

Två stycken beställda, även en till fru tigerwulf, blir bra födelsedagspresent nästa söndag..
hoppas de hinner bli klara till på onsdag, så man hinner slå in den...

Beställde precis 3 taggar, 2 till mig men fru Ozz får nöja sig med en :)
Betalningen gjord och eftersom jag tyvärr inte kan närvara på festen så ser jag fram emot att taggarna ligger i brevlådan när jag kommer hem från semestern om knappt två veckor.

Tack för era beställningar. Dessvärre verkar det vara något problem med Googleformuläret - jag kan inte se dem. Har inte fått några betalningar som saknar beställningar, så detta måste vara något som börjat strula nu. Fungerar dock utmärkt när jag själv och några andra testar, och jag har fått flera andra ordrar nu också. Jag skickar PM till er.

Last edited:
Toppen