Senaste nytt

Personliga graverade BusinessClass.se bagagetaggar

Kul att intresset är så stort! :)

Taggarna kostar 100 kr ink moms och har BusinessClass.se-logon graverad på ena sidan, och namn, e-post och telefonnummer på den andra.

Jag har satt upp ett enkelt formulär för att hantera beställningar initialt:
https://docs.google.com/a/kingly.se/forms/d/19z93r5-XRsyKCIp09B5mkQgGKEo9A-lXXvEHx1tk6qU/viewform

Det går alldeles utmärkt att beställa även om du inte har möjlighet att medverka på tvåårseventet. Fyll i formuläret, sätt in pengarna på Bankgirot och håll utkik i brevlådan. :)

Skulle uppskatta om så många som möjligt som kommer på eventet också beställer och betalar i förhand - det förenklar hanteringen avsevärt.

Det kommer som sagt även att finnas möjlighet att få taggarna producerade på plats. Det går i så fall bra att betala med kontanter (jämna pengar) eller kort (Mastercard/Visa/Diners/Amex) med min iZettle.

20 spänn i frakt utomlands också va? ;)

Det bör fungera som tänkt. Skulle det dröja en dag till, och jag får dem på onsdag, så ska nog alla kunna få sina beställningar ändå (även om jag kanske inte hinner äta något på eventet he he :)). Om det trots allt blir strul ser jag självklart till att alla får sina beställningar levererade ändå.

Kricka - jag ser inte din beställning. Gjorde du den nu precis?

Bör vara snart två timmar sedan. Jag beställde två taggar men betalning är
tänkt att göras ikväll.. Hör av dig med ett PM om/när du fått min beställning
för annars får jag väl göra den på nytt ?!

Jag har beställt 3 stycken och @Ulla har med beställt 3.
Pengar för 6 bör vara inne på bankgirot innan midnatt om man ska tro på swedbank att betalningen ska vara framme idag ;)

*väntar på en bild*

Live från baggagetaggsfabriken: Video

bild-1.jpg

Last edited:
Toppen