Jag har förstått att du nog tycker att jag varit lite jobbig med alla mina (ibland ganska dumma) frågor. Håller faktiskt med till viss del – men samtidigt har jag lärt mig enormt mycket här tack vare just de frågorna.I all välmening - du verkar behöva mycket personligt stöd för att boka online, du hanterar inte engelska språket och har mycket synpunkter på olika detaljer i resandet. Du behöver boka via en personlig resebyrå som kan ge dig den support du behöver.
Flygcity verkar kanske vara bra, men jag tror du behöver hitta någon som kan boka över telefon.
Med hjälp av alla goda råd i forumet har jag under den här tiden fått ihop tre längre resor, med både bättre priser och bättre flygtider än jag någonsin lyckats med tidigare.
Just den här resan har varit extra krånglig eftersom vi blir 8 personer, och jag dessutom bjuder den andra familjen (5 pers) på deras första businessresa. Det är en mycket större utgift än vanligt för oss och därför vill jag verkligen minimera risken att något blir fel.
Så även om jag kanske överanalyserar ibland så uppskattar jag verkligen all hjälp jag får här.