Hej, har en bokning CPH-LPA t/r i början av januari i SAS PRO plus, bokningsklass A resp Z.
Givet omständigheterna med covid och tillhörande oro i familjen samt lite allmän förkylning och snuva vill jag kolla med er hur sent inpå resan vi kan omboka, alternativt avboka våra biljetter. Om jag förstått det rätt så kan vi avboka/omboka ända fram till innan resan påbörjats, stämmer det? Fram till bara minuter innan alltså? Jag fattar att jag inte skall ringa in 2 minuter innan avgång, men rent principiellt finns det alltså ingen 24/48/72 timmars regel?
Inte van att ha så generösa förhållanden, jag har förmodligen betalat alldeles för mycket för biljetterna
(fast just nu är jag isf ganska nöjd med det)!
Dock är vår förhoppning att vi skall komma iväg, vi har längtat länge efter denna resa med familjen!
Tilläggsfråga om någon orkar:
Hemresan har blivit ombokad till SAS connect, och nu ser det inte ut som att den genererar några EB poäng vilket det gjorde när jag bokade. Någon som vet om det bara är en bug på hemsidan eller om SAS connect verkligen inte ger några poäng?
Givet omständigheterna med covid och tillhörande oro i familjen samt lite allmän förkylning och snuva vill jag kolla med er hur sent inpå resan vi kan omboka, alternativt avboka våra biljetter. Om jag förstått det rätt så kan vi avboka/omboka ända fram till innan resan påbörjats, stämmer det? Fram till bara minuter innan alltså? Jag fattar att jag inte skall ringa in 2 minuter innan avgång, men rent principiellt finns det alltså ingen 24/48/72 timmars regel?
Inte van att ha så generösa förhållanden, jag har förmodligen betalat alldeles för mycket för biljetterna
Dock är vår förhoppning att vi skall komma iväg, vi har längtat länge efter denna resa med familjen!
Tilläggsfråga om någon orkar:
Hemresan har blivit ombokad till SAS connect, och nu ser det inte ut som att den genererar några EB poäng vilket det gjorde när jag bokade. Någon som vet om det bara är en bug på hemsidan eller om SAS connect verkligen inte ger några poäng?
Last edited: