rickard_89
Medlem
1) F-bokas och vi förklarar att den absolut inte får försvinna, inga problem säger de och lovar att hemresan går att skarva på med voucherns applicering, hör av dig innan torsdag kl 17!
Här skulle de sagt du måste boka returen direkt för att bli garanterad att inga flyg försvinner, det gjorde de inte trots att jag flera gånger tryckte på hur viktigt det var med att utresan inte fick bli ändrad då svärfar måste åka med kort varsel.
2) Ringer in de hittar då hemresa, säger att den resa du har kan du glömma, de lyckas få fram ett flyg dagen innan alternativt 2 veckor bort vilket inte går, de säger efter de bokat om att det blir C (jag hörde hela tiden Att det söktes efter F) men agenten tog C på eget bevåg och förklarade att ”så” blir det ungefär.
Svärfar är väldigt stressad och jag känner då att jag måste ta vad som helst, inte läge att tjafsa om F när de säger att den ändå inte finns och enda vi kan ta är C som går dagen innan(som de redan lagt upp) vilket är väldigt tätt inpå når man ska åka bort 9 veckor och inte hunnit packa klart allting.
De bokar om skriver fel namn på biljetten, trots att jag säger namnet två gånger och att jag ber de kolla på tidigare bokning. Man tar väldigt lång tid på sig dessutom.
3) Ringer då in igen och då säger de att boka om allting för annars kan vi inte byta namnet och bokar vi om ser vi att biljetten inte finns kvar som ni har, så de lägger skulden på oss och pressar oss att göra en ändring som skulle Göra svärfar utan resa.
Då säger jag att nu får det vara nog, detta får en chef fixa imorgon, det är inte vi som gjort fel.
4) Det rings in dagen efter och de ändrar namnet och behåller avgången med samma flygklass dvs C.
Så jag tycker skuldfrågan är extremt enkel att reda ut.
5) Flyget till ARN är så sent att svärfar får vänta 4 timmar på Arlanda och sedan 7 timmar i FRA för att då efter LH:s ombokning få åka med LATAM 7 timmar efter ord. avgång. Svärfar landar nästan 4 timmar sent.
Här skulle de sagt du måste boka returen direkt för att bli garanterad att inga flyg försvinner, det gjorde de inte trots att jag flera gånger tryckte på hur viktigt det var med att utresan inte fick bli ändrad då svärfar måste åka med kort varsel.
2) Ringer in de hittar då hemresa, säger att den resa du har kan du glömma, de lyckas få fram ett flyg dagen innan alternativt 2 veckor bort vilket inte går, de säger efter de bokat om att det blir C (jag hörde hela tiden Att det söktes efter F) men agenten tog C på eget bevåg och förklarade att ”så” blir det ungefär.
Svärfar är väldigt stressad och jag känner då att jag måste ta vad som helst, inte läge att tjafsa om F när de säger att den ändå inte finns och enda vi kan ta är C som går dagen innan(som de redan lagt upp) vilket är väldigt tätt inpå når man ska åka bort 9 veckor och inte hunnit packa klart allting.
De bokar om skriver fel namn på biljetten, trots att jag säger namnet två gånger och att jag ber de kolla på tidigare bokning. Man tar väldigt lång tid på sig dessutom.
3) Ringer då in igen och då säger de att boka om allting för annars kan vi inte byta namnet och bokar vi om ser vi att biljetten inte finns kvar som ni har, så de lägger skulden på oss och pressar oss att göra en ändring som skulle Göra svärfar utan resa.
Då säger jag att nu får det vara nog, detta får en chef fixa imorgon, det är inte vi som gjort fel.
4) Det rings in dagen efter och de ändrar namnet och behåller avgången med samma flygklass dvs C.
Så jag tycker skuldfrågan är extremt enkel att reda ut.
5) Flyget till ARN är så sent att svärfar får vänta 4 timmar på Arlanda och sedan 7 timmar i FRA för att då efter LH:s ombokning få åka med LATAM 7 timmar efter ord. avgång. Svärfar landar nästan 4 timmar sent.