rickard_89
Medlem
Hej,
Jag tänkte höra om era två cents när det gäller detta.
Om du har en resa bokad i F med LH som de ”sumpar” för de klantar sig vid ombokning pga deras egna felaktiga information, det finns inspelat och allt så att säga, behöver inte gå in på det djupare än så.
Du ”tvingas” också åka en dag innan eftersom de själva sumpat biljetterna och allt är med väldigt kort varsel + de kan inte ge en resa till slutdestinationen inom den närmsta tiden då det inte finns awardbiljetter så de tvingas att boka om i C dessutom inte till samma dag.
Detta och väldigt mycket mer har gjort närmsta veckan väldigt jobbig och jag försöker bara förstå vad SAS gjorde för er om något liknande hänt?
Ska man begära att de betalar 75 % av eurobonusresan?
Står något om 75 % vilket blir lite svårapplicerat, då detta helt och håller är SAS egna fel eftersom deras kundtjänst inte vet vad de håller på med alla gånger.
Hopps ni kan dela med er av något liknande så man vet lite vad som kan tänkas vara rimligt.
Tack på förhand!
Jag tänkte höra om era två cents när det gäller detta.
Om du har en resa bokad i F med LH som de ”sumpar” för de klantar sig vid ombokning pga deras egna felaktiga information, det finns inspelat och allt så att säga, behöver inte gå in på det djupare än så.
Du ”tvingas” också åka en dag innan eftersom de själva sumpat biljetterna och allt är med väldigt kort varsel + de kan inte ge en resa till slutdestinationen inom den närmsta tiden då det inte finns awardbiljetter så de tvingas att boka om i C dessutom inte till samma dag.
Detta och väldigt mycket mer har gjort närmsta veckan väldigt jobbig och jag försöker bara förstå vad SAS gjorde för er om något liknande hänt?
Ska man begära att de betalar 75 % av eurobonusresan?
Står något om 75 % vilket blir lite svårapplicerat, då detta helt och håller är SAS egna fel eftersom deras kundtjänst inte vet vad de håller på med alla gånger.
Hopps ni kan dela med er av något liknande så man vet lite vad som kan tänkas vara rimligt.
Tack på förhand!