Och så undrar vi andra varför det är svårt att komma fram…Alltså så här jobbar jag numera![]()
Låter rimligt. Jag har fått flera ändringar till Connect, men även till Air Baltic på till exempel Arlanda-Frankfurt. Verkar som att SAS förbereder sig för pilotstrejk.Jag tror att det har rätt mycket nu, verkar som att SAS har kört ändringar i tidtabellerna har själv fått ändringar på 5 bokningar på ett par dagar, jag inbillar mig att de lägger över bokningar från SAS Scandinavia till Connect och Link, samt stora ändringar på Asien resorna.
Jag tror att det har rätt mycket nu, verkar som att SAS har kört ändringar i tidtabellerna har själv fått ändringar på 5 bokningar på ett par dagar, jag inbillar mig att de lägger över bokningar från SAS Scandinavia till Connect och Link, samt stora ändringar på Asien resorna.
OT.Låter rimligt. Jag har fått flera ändringar till Connect, men även till Air Baltic på till exempel Arlanda-Frankfurt. Verkar som att SAS förbereder sig för pilotstrejk.
Jag tror att det har rätt mycket nu, verkar som att SAS har kört ändringar i tidtabellerna har själv fått ändringar på 5 bokningar på ett par dagar, jag inbillar mig att de lägger över bokningar från SAS Scandinavia till Connect och Link, samt stora ändringar på Asien resorna.