Cristoffer Cedergren
Medlem
Frågade Delta samma sak ungefär men för intjäning till SkyMiles. Inga poäng för Deltas kunder som flyger SAS på söndag, om deras kundservice har rätt...

Korean har!Det första svaret lät lite som en AI som fabulerande. Det andra lär mer verkligt.
Skulle alltså inte förvåna om ingen skyteam partner har någon Sas tabell klar
OTP, du får en verifieringskod som du behöver läsa upp för kundtjänst för att kunna boka en resa för dina poäng. Denna kod är unik varje gång, vilket alltså gör att du behöver vara tillgänglig direkt när Chatflights bokar för koden kommer bara vara giltig en kort period. För en privatperson som ringer in och bokar för sig själv och familjen är det ju inga problem. Men för ett företag blir det svårare teoretiskt möjligt - visst men svårare. Och ska man sikta och vakta telefonen medan Chatflights jobbar kan man lika gärna ringa själv.
Jag tror personligen att SAS tröttat på Chatflights och försöker låsa dem ute så gott det går. Men det är min högst personliga och oförankrade tanke.
En av de agenterna hos SAS jag pratade med som det blev HUACA på för några veckor sedan när jag skulle boka NH F kunde inte hitta det jag efterfrågade, men rekommenderade att jag skulle kontakta ChatFlights för hjälp istället då de kanske hade något annat sätt att söka på.
Inte så konstigt, dom sitter ju hela dagarna och bokar resor och pratar med agenter.En av de agenterna hos SAS jag pratade med som det blev HUACA på för några veckor sedan när jag skulle boka NH F kunde inte hitta det jag efterfrågade, men rekommenderade att jag skulle kontakta ChatFlights för hjälp istället då de kanske hade något annat sätt att söka på.
En av de agenterna hos SAS jag pratade med som det blev HUACA på för några veckor sedan när jag skulle boka NH F kunde inte hitta det jag efterfrågade, men rekommenderade att jag skulle kontakta ChatFlights för hjälp istället då de kanske hade något annat sätt att söka på.