Cristoffer Cedergren
Medlem
I *A-loungen på AMS kommer du inte komma in från 1 sep.Är lite peppad på att tjata mig in i Loungen på Schiphol den 3e September. Tar det 5min eller 75min? Man får se helt enkelt.
I *A-loungen på AMS kommer du inte komma in från 1 sep.Är lite peppad på att tjata mig in i Loungen på Schiphol den 3e September. Tar det 5min eller 75min? Man får se helt enkelt.
Nä, men KLM-loungen?I *A-loungen på AMS kommer du inte komma in från 1 sep.
Varför skulle de föras över någonstans? Eller brinna inne för den delen?Förs intjänade eurobonuspoäng över, eller brinner de inne?
Intjänade bonuspoäng i Eurobonus fortsätter vara intjänade bonuspoäng i Eurobonus. Inget brinner inne. Och inget överförs eftersom poängen ligger i Eurobonus som finns kvar.Förs intjänade eurobonuspoäng över, eller brinner de inne?
Chatflights har skrivit på Instagram att de inte förs över till Skyteam.
Nu är jag inget fan av chatflights och är väl medveten om såväl deras mycket tveksamma marknadsföring i flera fall som att de ofta påstått saker som visat sig vara felaktiga, men i detta fall svarade de "nej" på frågan om eurobonus-poäng förs över till SkyTeam så denna gång hade de faktiskt rätt.Ett av många exempel på att man ska undvika att ta sin information från chatflights...
Nu är jag inget fan av chatflights och är väl medveten om såväl deras mycket tveksamma marknadsföring i flera fall som att de ofta påstått saker som visat sig vara felaktiga, men i detta fall svarade de "nej" på frågan om eurobonus-poäng förs över till SkyTeam så denna gång hade de faktiskt rätt.![]()
Skärp dig. Folk förstår inte skillnaden på Eurobonus och Star Alliance/Skyteam.Dessa f*******de konstiga rykten, vem hittar på dem? Troll!