Senaste nytt

Nytt mineralvatten i SAS Gold Lounge, Kastrup

Agö

Medlem
Nu känner jag inte till vattenkvalitén i Danmark men är inte vatten på flaska lite 1996 . I Sverige (förutom Uppsala) så är ju kranvattnet gott.

Är inte Ramlösa "kranvatten"?
Jag dricker förvisso kranvatten i DK. Men det har åtminstone inte bismak av en blandning av rester från Fanta/Cola/Lingondricka/Sprite. Och vill helst undvika att dricka från kranen vid handfaten...!
 

mha321

Medlem
Kommer precis från loungen i T4 alla Ramlösa var slut när jag kom kl. 18:15.
Loungen såg ut som en tornado hade dragit fram och inte blivit städad sista tiden...
Heh, fanns massor nät jag var där på förmiddagen idag och då höll de även på att städa... Det kanske var den städningen som gällde för hela dagen :)

(skämt åsido, det var ovanligt bra idag tycker jag. Det är alltid kaos, överfullt och kass i rusning, men det brukar vara värre även utanför rusning tycker jag.. I rusning brukar jag inte bry mig om att ens gå dit för det mesta)
 

nota bene

Medlem
Beror på kommun i Sverige hur dricksvattnet renats. Är uppvuxen med morföräldrar som hade gård utan kommunalt vatten. Där åkte vi till lokala källan för att hämta dricksvatten, även om det i våra egna brunnar var tjänligt - men ibland vid kraftigt regn etc. kan det bli lite lerigt etc.

Svenskt kranvatten är ett av de bästa i världen, och absolut något jag dricker varje dag utan tvekan. Det är dock alltid risk för bismaker i kranvattnet beroende på rening eller ledningar, vilket inte händer på flaskvatten.
 

Delayed

Medlem

Agö

Medlem
Det kom ett underhållande svar...


Hej Mr X

Tack för ditt mail.

De som ansvarar för våra Lounger har ingen kund kontakt och kommer därmed inte kunna återkoppla till dig, men vi kommer absolut framföra dina synpunkter till berörd avdelning.

Vi hoppas att du får en bättre upplevelse nästa gång du dyker upp på Kastrups SAS Lounge!

Ha en fortsatt trevlig dag.
 

flum

Medlem
Det kom ett underhållande svar...


Hej Mr X

Tack för ditt mail.

De som ansvarar för våra Lounger har ingen kund kontakt och kommer därmed inte kunna återkoppla till dig, men vi kommer absolut framföra dina synpunkter till berörd avdelning.

Vi hoppas att du får en bättre upplevelse nästa gång du dyker upp på Kastrups SAS Lounge!

Ha en fortsatt trevlig dag.
Seriöst???!?!
 

Agö

Medlem
Det kom ett svar från DK också:

Hej

Tak for din mail.


Jeg sende dette til den ansvarlig for Lounge.

Tak fordi, du har gjort os opmærksom på dette problem.


Vil ønske dig en god dag.
 
Toppen