Senaste nytt

Nytt Diamond event 17e november 2022

Jag citerade Ricci´s inlägg då han högst troligt anmält sig till Köpenhamn.
 

ELOS

Medlem
Det var ett ganska tillintetsägande möte ur Eurobonus perspektiv i Köpenhamn
Där frågade jag direkt EB chefen avs Singapore Airlines. De tror att avtalet med Singapore Airlines kommer skrivas under i december med start att boka awardresor med dem från januari 2023.
 

Attachments

  • 915357C1-0B85-4EE2-8C79-C1D2E407E3FA.jpeg
    915357C1-0B85-4EE2-8C79-C1D2E407E3FA.jpeg
    108,6 KB · Visningar: 142

ELOS

Medlem
Man förnekade även att det finns black out dates avs SAS awardresor ex sommaren och vid jul. Men det vet jag inte om man kan tro på
Det var mycket klagomål på dyra businessclassbiljetter interkontinentalt. Dyrt bränsle, flygförbud över Ryssland, stora svårigheter att upprätthålla dagliga flygningar på dessa linjer var orsaken
 

Attachments

  • 7064140A-F84E-4876-B642-7627B65A01A8.jpeg
    7064140A-F84E-4876-B642-7627B65A01A8.jpeg
    153,9 KB · Visningar: 149
Last edited:

aruba1

Medlem
Det var ett ganska tillintetsägande möte ur Eurobonus perspektiv i Köpenhamn
Där frågade jag direkt EB chefen avs Singapore Airlines. De tror att avtalet med Singapore Airlines kommer skrivas under i december med start att boka awardresor med dem från januari 2023.

Spännande. Jag fick uppgift om att avtalet var klart med SQ, men att det ännu ej hade beslutat när de skulle aktivera award bokningar med SQ. Samtidigt sa man att det skulle ske innan nyår. Det spelar förvisso inte jättestor roll när exakt det sker, viktigast att det sker relativt snart!
 

Ricci

Medlem
Spännande. Jag fick uppgift om att avtalet var klart med SQ, men att det ännu ej hade beslutat när de skulle aktivera award bokningar med SQ. Samtidigt sa man att det skulle ske innan nyår. Det spelar förvisso inte jättestor roll när exakt det sker, viktigast att det sker relativt snart!
Jag stod också vid en EB-representant när vi minglande och uppfattade att avtalet är klart med SQ.
Dock är jag osäker om hon nämnde ett startdatum, @Sir Karlsson du stod också med där uppfattade du ett startdatum för SQ-awardresor?
 

ELOS

Medlem
Jag pratade direkt med chefen Aron Backström. De skulle flyga till Singapore och signa avtalet snart. Trolig start början av januari 2023
Från början var det block av award seats sedan att det tidigare avtalet med SQ gått ut. Nu hör till saken att jag ändå lyckades voka en SQ award för några veckor sedan av en mindre insatt agent
 
Toppen