Senaste nytt

Nytt amenity i SAS Business

Om du bara flyger en gång, vad gör du då med den andra skon?

Väntar till returresan?
Nu kommenterade jag snarare att det är ganska värdelöst att stoppa ett par skor i en påse. Det enda du gör är att skydda allt runt omkring men skorna ligger mot varandra fortfarande.
Jag brukar lägga en sko i påsen och den andra ovanpå då jag flyger Plus.

På topic, kul med nytt kit då de senaste inte var något att hurra över.

20181210_092805.jpg
Nya påsen på SK939 till Los Angeles

En förteckning av innehållet
Källa: Selected by SAS: Scandinavian sustainable design in Business Class – SAS

Each SAS Comfort Kit contains:

Washbag and eye mask: Filippa K, heading towards entirely sustainable production by 2030. Modern and stylish washbag in three colors, petrol, nude and black. Discreet but total blackout eye mask in black.

Dental care: Humble Co, toothbrush with cornstarch handle and natural fresh mint flavor tooth paste

Socks: Swedish Stockings, made from recycled material and using environment friendly dyes. Soft and warm socks in graphite gray

Skin cream and lip balm: Verso Skincare, a pioneer challenging industry conventions. The products are made with as few ingredients as possible to reduce environment impact. Slightly scented and gentle skin lotion made exclusively to match the air quality and environment on board and a refreshing lip balm with a hint of mint.

Ear plugs: Swedsafe, uses a highly developed quality control system to reduce emissions. Discreet color and perfect fit.

Toppen