Senaste nytt

Nytt amenity i SAS Business

Trätandborste går ju helt i linje med SAS idé om att försöka vara mer skandinaviska än de är. Det går till överdrift och blir istället smått opraktiskt.

Det är bra att deras amenity kits förnyas för de som de har haft sista åren har varit bedrövliga. Det är ju verkligen inget man vill spara på för de går inte att använda till något vettigt alls.

Trätandborste går ju helt i linje med SAS idé om att försöka vara mer skandinaviska än de är. Det går till överdrift och blir istället smått opraktiskt.

Det är bra att deras amenity kits förnyas för de som de har haft sista åren har varit bedrövliga. Det är ju verkligen inget man vill spara på för de går inte att använda till något vettigt alls.

Tycker påsarna är riktigt bra till kablar, laddare etc. Den första generationen svarta påsar hade något produktionsproblem, så de sprack efter någon veckas bruk.

Just tandborsten/tandkrämen behöver man inte byta, har inte fått något bättre på något annat bolag.

Tycker påsarna är riktigt bra till kablar, laddare etc. Den första generationen svarta påsar hade något produktionsproblem, så de sprack efter någon veckas bruk.

Just tandborsten/tandkrämen behöver man inte byta, har inte fått något bättre på något annat bolag.
Precis så, hellre en påse som kan återanvändas till något vettigt än nån 80-tals necessär som är för liten att använda "på riktigt".
Har inte testat tandborsten från Humble men den ser trevlig ut och är förmodligen både bättre och ett smartare alternativ än konkurrenternas.

Jag tycker de nuvarande är på tok för dålig kvalité för att användas till något alls. Jag har kablar och annat i Lufhansas kit som känns mycket rejälare. BAs påsar är perfekta att ha som skopåsar. Men SAS konstiga kit slängs eller läggs bara på hyllan.

Jag kör Humble Brush hemma och tycker den är minst lika bra som en vanlig tandborste.
Tycker defenetivt att den är bättre än nuvarande om det nu är exakt samma då.

Bamboo är ändå trevligare än plast.

Påsarna har varit perfekta att ha bergskilar till båten i. Håller dock bara en säsong men det har funkat då jag flyger C med SAS minst 1 ggr per år o_O

inte en dag sen att byta ut det bedrövliga dom har idag.
En sak var bra med dom gamla, var så usla så man lämnade kvar dom ombord.
Hade ett race förra veckan då jag kastade (efter att plockat ut det som var värt att behålla) ca 60-70 kits som jag hade dragit hem av någon konstig anledning.

Toppen