AABack2ARN
Medlem
De höjer avgiften till 16 pund den 9 april. Just nu kostar det "bara" 10 pund. Måste dock säga att processen (om man använde appen) var ganska smidig. Gjorde det i lördags och godkännandet tog kanske 15 minuter.
De höjer avgiften till 16 pund den 9 april. Just nu kostar det "bara" 10 pund. Måste dock säga att processen (om man använde appen) var ganska smidig. Gjorde det i lördags och godkännandet tog kanske 15 minuter.
I mitt fall spelade det ingen roll för passet går ut om mindre än två år. Känner dock att just detta ETA är att bra att ha - man vet ju aldrig när andan faller på att resa dit. Nu hoppas jag bara att inreseprocessen fortsätter vara smidig. Det har ju tagit lite olika lång tid beroende på dagshumöret på deras automater de senaste åren (1-60 minuter typ).
Det finns även ibland en kö helt först som har likadant, och även en kö efter pelaren. Men ja, sök kön som servas av två automater.Tricket är att alltid gå till kön som ligger längst bort vid ankomst på terminal 2 LHR. Just den kön går till 2, ibland 3, automater och går avsevärt snabbare än de andra köerna. Detta har jag kommit fram till empiriskt över 10 år och säkert 200 ankomster.