Senaste nytt

Nyhet: SAS Plus Cubes - ny servering i SAS Plus

André B

Medlem
Med samma innehåll som i boxen? Helt klart en seger för (delar av) personalen som velat ha bort detta från dag 1.
Du råkar inte veta varför personalen skulle vilja det? Det är ju helt klart ett platsbesparande och effektivt koncept.

Personligen tycker jag den är snygg och att den samtidigt känns rätt "fräsch" med. Men det kanske bara är jag..?
 

Agö

Medlem
Du råkar inte veta varför personalen skulle vilja det? Det är ju helt klart ett platsbesparande och effektivt koncept.

Personligen tycker jag den är snygg och att den samtidigt känns rätt "fräsch" med. Men det kanske bara är jag..?
Hanteringen för crew är mer omfattande än tidigare, såväl i utlevereringen som insamlingen. På en typisk morgonflight mellan Köpenhamn och Stockholm är det >60 pax i Plus. Det innebär att crew måste arbeta hela flighten...
 

KalleSus

Medlem
Personligen ser jag gärna att kuben försvinner helt. Att äta middag ur en kub är lite samma känsla som barnkalasens fiskdamm.
Man stoppar ner spöt (läs gaffeln) och hoppas man får napp. Vad det blir har man ingen aning om.
 
Toppen