Senaste nytt

Nyhet: SAS Plus Cubes - ny servering i SAS Plus

Tricket är ju att dra ut bordet mot dig och sätta kuben i 45 graders vinkel i glappet som bildas mellan bord och stolen framför. (Om man nu inte reser på rad 1 förstås). Finss bild på det någonstans här på forumet..

Tror du är den första jag hör säga det. Alla brukar ju klaga på att man får lägga tetris med allt innehåll för att få plats med den på brickan.
Har inte testat frukost kuben själv så har ingen aning om hur det fungerar :)

Boxen står på ena hörnet av brickan, och i den samlar man allt skräp vartefter man äter. Tekoppen står i andra hörnet, bredvid juiceflaskan. Sen lägger man ut duken, och på den får man plats med mackan och pålägget och yoghurten utan större problem. Man äter yoghurten först, sen kastar man den i boxen. Sen brer man mackan (eller mackorna), kastar påläggslådan i boxen. Äter mackorna och dricker teet, kastar skräpet i boxen och stänger. Dricker upp juicen.

Sitter man på första raden kan det bli problem, dels för att brickan är mindre, dels för att den lutar. På vanliga brickor har jag inget problem.

Boxen står på ena hörnet av brickan, och i den samlar man allt skräp vartefter man äter. Tekoppen står i andra hörnet, bredvid juiceflaskan. Sen lägger man ut duken, och på den får man plats med mackan och pålägget och yoghurten utan större problem. Man äter yoghurten först, sen kastar man den i boxen. Sen brer man mackan (eller mackorna), kastar påläggslådan i boxen. Äter mackorna och dricker teet, kastar skräpet i boxen och stänger. Dricker upp juicen.

Sitter man på första raden kan det bli problem, dels för att brickan är mindre, dels för att den lutar. På vanliga brickor har jag inget problem.
Det här tror jag belyser varför boxen ska bort, hahaha.

Problemet är kanske att det inte medföljer instruktionsbok?

DSC_3321.JPG

Toppen