Senaste nytt

Nyhet! SAS Nivåpoäng på hotell!

Yoroi -crypto cashback, kräver wallet.
Trumf - kräver norskt id/bankkonto/tel.nr

Mina favoriter just nu. Cryptovinter nu så får relativt mycket med cashback bara spara tills nästa halving. Just Hotels körde jag med norska denna semester, visar sig om det kommer in någon cashback hahaha

Med svensk cashbacksida väljer jag alltid Refunder/betala på plats om möjligt.
Spännande. Du menar alltså Yoroi som i den gamla plånboken på Cardano? Hade ingen aning om att Yoroi fortfarande var aktivt, ännu mindre att det gav cashback.

I högsta grad aktivt. Hela Cardano blockchain är väl det som en av de stora kedjorna med starka schweiziska intressen. Privacy token precis lanserat och enorm trading med den, legat top3 tidvis efter BTC och ETH. Före USD/t/c

Lite kul bara shoppa och få lite på min desktop extension wallet. Vem vet vad framtiden ger? Ett tips är att byta land (region i USA!) med VPN, regionsbaserad cashback som byts konstant. Inga krav här med utländska konton etc. Cashback ges ju till global cryptowallet.

Bara ett kul extra detta, huvudskälet är ju att handla med Points+ och 8x MR i utländsk valuta.

Någon som har någon data på hur länge efter en vistelse poängen brukar trilla in? Hade en bokning 28-29/11 förra året, men poängen lyser med sin frånvaro. Har skräminspelat hela bokningen, då jag hade på känn att det skulle kunna bli problem. Är det telefonnumret på SAS/Hotels-sidan som man får ringa till för att eftersöka poängen?

Jag har ännu inte rest på de bokningar jag har, men jag har noterat att det står i boknings-pdf:en för varje bokning hur många poäng man ska få.

Fick poängen inom max 2-3 veckor efter utcheckning (kan ha varit tidigare, kollade inte regelbundet) för en vistelse i mitten av december. Så det verkar variera kraftigt.

Hur funkar det med nivåpoäng för hotellvistelser precis innan brytpunkten för status? Bakdateras poängen till vistelsen eller gäller de från och med när man får dem?

Verkligen att det varierar. Jag fick poäng registrerade bara några dagar efter en hotellbokning den 27/12, men poängen för min hotellnatt den 3 januari har jag inte sett av. Inte heller har min flygresa från januari registrerats i SAS-appen, men resan från december är med. Kanske är det något som släpar med aktiviteter efter årsskiftet :)

Toppen