Homer
Medlem
Homer: nja.. rabatten dyker ju upp även om jag söker för endast en passagerare. Då blir det inte 2-4-1 utan 1-4-0,5![]()
Vouchern ger ju egentligen inte 2-4-1 utan "50% för upp till 2 personer" så 50% för en är riktigt.
Homer: nja.. rabatten dyker ju upp även om jag söker för endast en passagerare. Då blir det inte 2-4-1 utan 1-4-0,5![]()
Amex 2-4-1 voucher är ett muntligt uttryck och det är egentligen 50% rabatt voucher för upp till 2 personer.Homer: nja.. rabatten dyker ju upp även om jag söker för endast en passagerare. Då blir det inte 2-4-1 utan 1-4-0,5![]()
Vouchern ger ju egentligen inte 2-4-1 utan "50% för upp till 2 personer" så 50% för en är riktigt.
Amex 2-4-1 voucher är muntligt uttryck och det är egentligen 50% rabatt voucher upp till 2 personer.
Jag kan bekräfta att rabatten kommer tillbaka efter jag har avbokat min Stockholm-Hamburg bonusresa.
Det luktar starkt att det är en Amex 2-4-1 voucher med tanke på att jag har en innestående voucher....
Så.. man kan nu alltså boka 2-4-1 utan att ringa Tallin? Väldigt bra om möjligheten finns isf - men samtidigt riktigt dåligt av SAS isf att det inte skrivs ut väldigt tydligt, man kan ju ha planerat utnyttjandet av vouchern en väldigt lång tid. Nån som testat gå vidare med en bokning och se om det kommer upp mer information?