Senaste nytt

Nyfiken på Instant upgrade South African

Jag har använt det, senast för 1,5 vecka sedan, och det fungerar bra. D ger 200% till EuroBonus.
200% bara att tacka och ta emot.
Men hur var de att flyga med?
Läste någon recension att man aldrig vet vilken flygplanstyp de kommer att använda samt att sätena i business skulle tillhöra marknadens äldsta.

Har du möjlighet att ta fram en farebasis? Jag är intresserad av vad som egentligen gäller för det här...

Nej, jag ser bara vad jag fick vid bokningstilfället och vad som krediterats till EB.

200% bara att tacka och ta emot.
Men hur var de att flyga med?
Läste någon recension att man aldrig vet vilken flygplanstyp de kommer att använda samt att sätena i business skulle tillhöra marknadens äldsta.

Till/från Tyskland är det i princip uteslutande A340. Kabinen är ganska gammal, men det är VÄLDIGT gott om plats, lie flat, och servicen är egentligen bra oavsett vilken kabinklass man flyger i med SAA. Från London är det ofta varierad A330/A340. 330 har en nyare kabin som är fin, och bättre IFE.
Man får dessutom nya 330s den närmaste tiden som har en likadan businesskabin som SAS, fast i beige färgsättning.

Om du inte har orimligt höga krav så ser jag inte att du har någon anledning att vara orolig eller att du kommer att bli missnöjd.

Toppen