Wobbly_Fool
Medlem
Vad får man för förmåner av att bli värvad jämfört med att ansöka "som vanligt"? Någon som har lust att värva mig? 
Du har PM!Vad får man för förmåner av att bli värvad jämfört med att ansöka "som vanligt"? Någon som har lust att värva mig?![]()
Den som blir värad får värvningbonus, vilken inte du missar om du ansöker själv. Även den som värvar får del av en bonus.Vad får man för förmåner av att bli värvad jämfört med att ansöka "som vanligt"? Någon som har lust att värva mig?![]()
Det verkar vara så numera, jaJag pratade med amex supporten om att eventuellt uppgradera från premium till elite. De nämnde att min nuvarande spend inte följer med till elite så de rekommenderade att jag uppgraderar efter att jag fått första vouchern. Stämmer verkligen detta?
Ah ok, då är det bara lägga ner diamond nivå planerna. Hade planerat att uppnå det under våren med hjälp av elite kortets baspoäng.Det verkar vara så numera, ja
Hm när jag pratade med supporten för någon vecka sedan skulle all spend följa med.Jag pratade med amex supporten om att eventuellt uppgradera från premium till elite. De nämnde att min nuvarande spend inte följer med till elite så de rekommenderade att jag uppgraderar efter att jag fått första vouchern. Stämmer verkligen detta?
Vet inte hur mycket du spenderat redan nu men det kan ju vara en idé att ta elite kortet nu direkt om du tror att du klarar 150k på 10 månader. Ett Diamond har som sagt sina fördelar också.Ah ok, då är det bara lägga ner diamond nivå planerna. Hade planerat att uppnå det under våren med hjälp av elite kortets baspoäng.
Det har jag svårt att tro är rätt. Vi har ju rapporter om motsatsen från medlemmar samt andra på kundtjänst som sagt att det inte längre är så.Hm när jag pratade med supporten för någon vecka sedan skulle all spend följa med.