Senaste nytt

Nya SAS American Express Premium Card

Nu fick jag mitt nya AMEX med EBG på och Diamond designen. Det skickades med DHL så vart förvånad att de stoppat mitt brev i ett DHL kuvert och skicka hit det.
Mitt kom också med DHL. Men jag var förstås inte hemma när de kom så det blev hämtning på DHL-kontoret. Formellt så det förslår.

Visade sig att 30p/100sek på SAS redan fungerar (detta för bränsle/skatter på en 2-4-1-bokning dessutom...). Iaf har jag fått den tilldelningen på mitt Amex för nyss bokad biljett. Trodde det var först från 1 jan 2015 som det gällde...

Visade sig att 30p/100sek på SAS redan fungerar (detta för bränsle/skatter på en 2-4-1-bokning dessutom...). Iaf har jag fått den tilldelningen på mitt Amex för nyss bokad biljett. Trodde det var först från 1 jan 2015 som det gällde...
Sssshhh!! Det kanske inte är meningen...

Jag "har hört" att de först avrundar beloppet uppåt till närmaste tiotal kronor, och sedan multiplicerar med 0,3 för att ge poängsumman... :)

Kan rapportera att man också får 30 EB Poäng per 100 SEK med bokningar på Wideroe. (Kommer upp som WF STO Internet in Mosj Mosjoen).

• Gilla
Reactions: olo
Tyvärr kör systemet 30/100 på återbetalning av bokningar från förra året som bara gav mig 20/100. Har inte orkat ringa och härja om det.

Hej! Jag har premium kortet just nu men kommer passera 300k innan årets slut. Kan jag ansöka om Elite kortet och i efterhand få min andra voucher? Eller måste jag ha kortet redan? Blir väldigt tight att ansöka om Elite kortet. Har för mig jag läste om detta i en annan tråd men hittar inte tråden...

Hej! Jag har premium kortet just nu men kommer passera 300k innan årets slut. Kan jag ansöka om Elite kortet och i efterhand få min andra voucher? Eller måste jag ha kortet redan? Blir väldigt tight att ansöka om Elite kortet. Har för mig jag läste om detta i en annan tråd men hittar inte tråden...

Svar: Ja.

Gjorde likadant förra året. Kan jag möjligtvis värva dig in? PM:a mig.

Toppen