jumbooze
Medlem
Det ska vara från 1:e jan ändringen slår igenom.Är det från 1:a januari poängintjäningen sjunker till 15 poäng per 100 kronor? Jag trodde det var från 1 november men ser nu att jag fortfarande får 20 poäng.
Det ska vara från 1:e jan ändringen slår igenom.Är det från 1:a januari poängintjäningen sjunker till 15 poäng per 100 kronor? Jag trodde det var från 1 november men ser nu att jag fortfarande får 20 poäng.
Det ska vara från 1:e jan ändringen slår igenom.
Är det från 1:a januari poängintjäningen sjunker till 15 poäng per 100 kronor? Jag trodde det var från 1 november men ser nu att jag fortfarande får 20 poäng.
Gäller detta även inköp på SAS = 30 poäng? Ber ödmjukast om ursäkt om detta avhandlats tidigare men ytterst tacksam om någon orkar svara..
Det stämmer.
Vad betyder TPP?Det jag är mest nyfiken på är om det även gäller sas TPP...då jäklar!
Travel Pass Prepaid (obegränsade pendlarkort), sånt jag åker med och handlar med mit amexVad betyder TPP?
Aha, det borde jag kunnat räkna ut.Travel Pass Prepaid (obegränsade pendlarkort), sånt jag åker med och handlar med mit amex