Nu visas informationen online på mitt konto i alla fall, fast summan verkar inte stämma.
Samma sak för min del. Ser summan men den stämmer inte exakt, det verkar precis som @Homer säger att det som är spenderat efter 1/11 inte finns med.Nu ser jag med, summan verkar stämma någorlunda iaf. Vet inte om det är exakt dock.
Samma för mig. Dessutom verkar de har spottat ur sig kortnumret till det nya kortet. När jag loggar in står det under mitt premium kort: EuroBonus-poäng för överföring till ditt EuroBonus-konto: Redovisas under kortnummer XXX-xxxxx. Däremot står inte det kortnumret med bland mina kort, men det beror nog på att kortet inte har kommit ännu så att jag haft möjlighet att aktivera det.Samma sak för min del. Ser summan men den stämmer inte exakt, det verkar precis som @Homer säger att det som är spenderat efter 1/11 inte finns med.
Vet inte om det är beloppen efter exakt den 1/11 som saknas, men den teorin verkar stämma rätt bra om jag jämför summan som presenteras med det jag räknat ihop själv (mellan tummen och pekfingret)Samma sak för min del. Ser summan men den stämmer inte exakt, det verkar precis som @Homer säger att det som är spenderat efter 1/11 inte finns med.
Tidigare under hösten har jag sett att det uppdaterats allteftersom debiteringarna kommit in under transaktionshistoriken.T o m 31 oktober här också. Kan det vara så att summan helt enkelt stäms av varje månadsskifte eller har det tidigare varit kontinuerligt uppdaterat?