Senaste nytt

Nya SAS American Express Premium Card

Det låter ju lite mindre smidigt. Sitter och väntar på en voucher som jag tror mig ha triggat nu. Ska man verkligen behöva ringa och plåga kundtjänst med ett samtal för att kolla läget?

Ni som fått voucher tidigare (detta blir min första), kommer den per mail eller snigelpost? Och ungefär hur långt efter att man passerat gränsen kommer den?

När jag ringde så såg de inte ens att jag triggat den.
Utan de fick manuellt titta om jag hade handlat för mer än 150.000kr och sedan lägga ärende på att manuellt göra utskick osv.

Har inte hunnit få vouchern än.

Så väntar du på voucher bör du nog ringa då de har stora problem med deras integrationer mellan systemen.
 
Diskussionen handlade väl om att det inte gick att se när man loggar in?

När jag ringde Tallinn kunde de ändå se min sambos voucher. Detta var visserligen för två dagar sedan trots att hon får felmeddelande på Amex sida.
 
Tallinn kunde i varje fall inte se att jag hade någon voucher, vid 2:a kontakten med Amex lät det som
ett problem som inte gick att ordna direkt.
 
När jag ringde så såg de inte ens att jag triggat den.
Utan de fick manuellt titta om jag hade handlat för mer än 150.000kr och sedan lägga ärende på att manuellt göra utskick osv.

Har inte hunnit få vouchern än.

Så väntar du på voucher bör du nog ringa då de har stora problem med deras integrationer mellan systemen.
Okej, tack! Får vänta någon dag extra och sedan ringa helt enkelt... :(
 
Toppen