Samma för mig också tyvärrÄr det någon som har fungerande visning av spend på hemsidan?
Visa bifogad bild 29374
Efter kontakt med kundtjänst så är informationen att detta hänger ihop med de nya korten och uppdateringar av systemen och att det inte kommer att åtgärdas förrän efter årsskiftet.Är det någon som har fungerande visning av spend på hemsidan?
Visa bifogad bild 29374
Det är ju onekligen irriterande så någon typ av kompensation vore ju inte fel...Funkar inte för mig heller. 6000 p i kompensation?![]()
Det låter ju lite mindre smidigt. Sitter och väntar på en voucher som jag tror mig ha triggat nu. Ska man verkligen behöva ringa och plåga kundtjänst med ett samtal för att kolla läget?Efter kontakt med kundtjänst så är informationen att detta hänger ihop med de nya korten och uppdateringar av systemen och att det inte kommer att åtgärdas förrän efter årsskiftet.
Det låter ju lite mindre smidigt. Sitter och väntar på en voucher som jag tror mig ha triggat nu. Ska man verkligen behöva ringa och plåga kundtjänst med ett samtal för att kolla läget?
Ni som fått voucher tidigare (detta blir min första), kommer den per mail eller snigelpost? Och ungefär hur långt efter att man passerat gränsen kommer den?
Passerade 150k för några dagar sedan, kundtjänst bekräftade att så är fallet men att vouchers
skickas ut först i slutet av månaden(?)
Vad ska du med den till?