Senaste nytt

Nya SAS American Express Premium Card

Någon som fått bekräftat om nya amex med rätt prefix kommer skickas ut till alla eller om alla måste anmäla detta separat till de?
(Är EBD men fick EBS)

Jag fick samma på mina nya Diamantkort, det står EBS på både huvudkort och extrakort. Är också EBD. Hoppas att de får rätt direkt på Elitekortet som jag har beställt.

Någon som fått bekräftat om nya amex med rätt prefix kommer skickas ut till alla eller om alla måste anmäla detta separat till de?
(Är EBD men fick EBS)

Det var vad dom sa på kundtjänst när jag ringde, och ja kundtjänstmedarbetaren gissade vad mitt ärende var redan innan jag sa det... :D

Detta var tidigare oklart men idag har jag exekverat det scenario som jag funderat över.

Hade en 2-4-1 utställd i juni 2014. Bokat en resa GOT-ORD i april 2015. Det var dock inte optimalt (C ut och Monkey hem).

Bokade av den, voucher och poäng tillbaka på konto. Lät dom nya reglerna rulla igång (1/11) och bokade idag in en ny 2-4-1 i augusti 2015. Detta gick fint. Den nya giltigheten var ju nu då ända tills 31/12 2015.

Så kan härmed bekräfta att förlängd giltighet även gäller för vouchers utställda 2014 och redan bokade sen avbokade.

Hur ser tillgängligheten för 2-4-1 på *A awards ut? Någon som hunnit kolla? Kan man använda sig av United eller ANAs sökmotorer?

Även om jag använder 2-4-1 vouchern? Är samma inventory tillgänglig vid bokning av AMEX 2-4-1 awards som för vanliga EuroBonus awards?

Mhm, har nu märkt att de har kvar att resan måste börja från Skandinavien i ansökningsförmulär till Elite-kortet.

Attachments

• Screen Shot 2014-11-03 at 22.12.32.png
    Screen Shot 2014-11-03 at 22.12.32.png
    121,1 KB · Visningar: 306
Toppen