Senaste nytt

Nya SAS American Express Premium Card

Har aldrig hört att en stopover skulle vara möjlig på en Star Alliance-award för Eurobonus-poäng. Det går bara att ta en stopover på en ren SAS-award på Intercont, och då endast i bytespunkten (CPH/ARN/OSL)

Er dette dokumentert noe sted? For oss som bor i hovedstadene, men reiser anse steder gir dette mulighet for "gratis" innenriks reise på toppen av ic reisen.

Er dette dokumentert noe sted? For oss som bor i hovedstadene, men reiser anse steder gir dette mulighet for "gratis" innenriks reise på toppen av ic reisen.

Hmm, det står inte något på sas.se vilket det har gjort, men kollade på "annat ställe" och där står det...

Stopover: One stopover on the outbound
and return journey is permitted on SAS intercontinental routes.

Nu har jag beställt ett AMEX Elite. Har inte haft AMEX innan, men 20k EB baspoäng är ju nice. Gör det enklare för mig att upprätthålla mina andra tre statusar. :)

Någon mer än jag som har problem att se sin "Spend" på amex sida?

Sitter och funderar på om jag ska slå till nu på ett Elite och få 20000p i år och satsa på Diamond eller vänta till efter nyår och få en avkopplande start på nästa års statusjakt... svåra frågor :)

Sitter och funderar på om jag ska slå till nu på ett Elite och få 20000p i år och satsa på Diamond eller vänta till efter nyår och få en avkopplande start på nästa års statusjakt... svåra frågor :)

Samma problem här:

Skärmklipp.PNG

Tja, slår du till nu så får du ju både 20.000 poäng nu, samt en lättnad på nästa års statusjakt - men då i slutet...

Toppen