Senaste nytt

Nya SAS American Express Premium Card

det är min förhoppning men vi får väl se.

Försöker läsa ut ur brevet om det står något med om det är "bara" sas-destinationer som avses.
Själv så hade man ju gärna lagt den på en resa till Australien eller liknande :D
Nej, hela Star Alliance linjenät torde avses då det inte står någon begränsning...

Sedan är ju frågan, kommer man att bli "nedgraderad" till SAS Eurobonus American Express Classic Card som bara kommer att ge 10 poäng per 100 kr om man har för låg spend eller blir det bara ett kort med lägre årsavgift och färre förmåner?

Man blir ju bara deprimerad över alla förmåner ni får. Vi i Finland har inte möjlighet till något liknande.

Okej, från en dumbom här: Om jag skaffar ett SAS Amex, är detta kortet jag får då, eller är detta ett invite only?
Jag skaffade ett "SAS EuroBonus American Express® Card", loggar jag idag in på mina sidor så är det omdöpt till "SAS EuroBonus American Express® Premium Card" (jag har inte fått det där brevet ännu).
Vilket kort man får om man nytecknar framgår inte riktigt tycker jag... Men troligtvis finns det väl bara en sort.

Toppen