Senaste nytt

Nya SAS American Express Premium Card

Gott folk!

Jag pratade med AMEX imorse och kan tyvärr meddela att ni som tjänat in en voucher i år (innan 1 november) inte kommer att kunna boka Star Alliance-flyg. Den möjligheten får alltså bara vouchers utfärdade efter den 1 november.

Sedär, ett till mail från SAS/Amex:

Nu är ditt nya SAS EuroBonus American Express Card som även visar din Diamantstatus på väg – du kommer att motta ditt nya kort inom 14 arbetsdagar. Vi ber om ursäkt för att det tog längre tid än beräknat. Som tack för ditt tålamod får du 6 000 EuroBonus Extrapoäng!

Man tackar :)

Gott folk!

Jag pratade med AMEX imorse och kan tyvärr meddela att ni som tjänat in en voucher i år (innan 1 november) inte kommer att kunna boka Star Alliance-flyg. Den möjligheten får alltså bara vouchers utfärdade efter den 1 november.
Det är väldigt synd för mig då jag kom över 150.000 SEK gränsen nyligen när jag handlade 100.000 USDM miles. :(

Det är väldigt synd för mig då jag kom över 150.000 SEK gränsen nyligen när jag handlade 100.000 USDM miles. :(

Samma här, jag triggade min voucher för 10 dagar sedan. Hade man vetat om detta hade mitt Amex fått ligga kvar i lådan i 1 månad till. Får väl vara nöjd med att åka C till New York med SAS för 2 personer i sommar istället, inte helt fel det heller även om det hade funnits roligare möjligheter.

Gott folk!

Fast det står ju klar och tydligt i brevet som skickats ut att "du som inte använt din voucher som är intjänad under 2014 kan använda den under 2015 med denna rabatt.

Fast det står ju klar och tydligt i brevet som skickats ut att "du som inte använt din voucher som är intjänad under 2014 kan använda den under 2015 med denna rabatt.
Håller med, plockade upp mitt brev ur papperskorgen och dessutom står det nertill att det gäller från 1 november och eftersom detta bekräftas i samma brev måste det betyda att om du har en oanvänd poängrabatt och inte använder den före 1 november kan boka efter de nya reglerna.

Toppen