Stefan62
Medlem
Nån som vet från när det gäller? Kan ju se på mitt konto att de ändrat till ".... Premium" men villkoren är desamma, står bara 150k och en 2-4-1
Ja, det är det som gäller för Premium...
Nån som vet från när det gäller? Kan ju se på mitt konto att de ändrat till ".... Premium" men villkoren är desamma, står bara 150k och en 2-4-1
Gott folk!
Jag pratade med AMEX imorse och kan tyvärr meddela att ni som tjänat in en voucher i år (innan 1 november) inte kommer att kunna boka Star Alliance-flyg. Den möjligheten får alltså bara vouchers utfärdade efter den 1 november.
Det är väldigt synd för mig då jag kom över 150.000 SEK gränsen nyligen när jag handlade 100.000 USDM miles.Gott folk!
Jag pratade med AMEX imorse och kan tyvärr meddela att ni som tjänat in en voucher i år (innan 1 november) inte kommer att kunna boka Star Alliance-flyg. Den möjligheten får alltså bara vouchers utfärdade efter den 1 november.
Det är väldigt synd för mig då jag kom över 150.000 SEK gränsen nyligen när jag handlade 100.000 USDM miles.![]()
Gott folk!
Håller med, plockade upp mitt brev ur papperskorgen och dessutom står det nertill att det gäller från 1 november och eftersom detta bekräftas i samma brev måste det betyda att om du har en oanvänd poängrabatt och inte använder den före 1 november kan boka efter de nya reglerna.Fast det står ju klar och tydligt i brevet som skickats ut att "du som inte använt din voucher som är intjänad under 2014 kan använda den under 2015 med denna rabatt.