Senaste nytt

Nya regler för värvning till Amex (gäller tills vidare)

Precis som @Samosaguas så var jag också värvare under augusti, så jag är lite sen med min rapport, men bättre sent än aldrig.
Jag fick:
1*18k (Elite)
2*12k (Premium)
1*6k (Classic antar jag)
1*5k (osäker på vad detta är, men gissar på någon variant av de rena Amex-korten, Green kanske?)

Totalt 53000 poäng alltså, vilket jag också är väldigt nöjd och tacksam över, framförallt med tanke på jag hade ett flertal mycket värdiga "konkurrenter" till värvningarna den månaden.
Mäktigt bra med poäng! :)

Hoppas jag kvalar in som värvare snart....
Kanske sk börja med att ansöka? hah!
 

Isak21

Medlem
Hej! Jag fick vara en av de som värvade i oktober vilket ledde till 76k poäng, ev mer nu de senaste dagarna, (20k x 2 + 18k x 2).

Jag vet inte hur det gick för de andra fyra, men jag funderar på om man får fler beroende på var i listan man står. I detta fall var jag högst upp, nr 1.

Jag tror lösningen på detta (dvs att få mer fördelade värvningar av de som väljs ut) skulle kunna vara att de som väljs ut till månadens värvare slumpas fram genom en och samma länk.

Något som antagligen kan ordnas med JavaScript, som jag ej lärt mig ännu. Jag hittade något här: Creating a random link out of a specified group of links

Obs! antagligen ett icke-problem, men ville dela :)
 
Hej! Jag fick vara en av de som värvade i oktober vilket ledde till 76k poäng, ev mer nu de senaste dagarna, (20k x 2 + 18k x 2).

Jag vet inte hur det gick för de andra fyra, men jag funderar på om man får fler beroende på var i listan man står. I detta fall var jag högst upp, nr 1.

Jag tror lösningen på detta (dvs att få mer fördelade värvningar av de som väljs ut) skulle kunna vara att de som väljs ut till månadens värvare slumpas fram genom en och samma länk.

Något som antagligen kan ordnas med JavaScript, som jag ej lärt mig ännu. Jag hittade något här: Creating a random link out of a specified group of links

Obs! antagligen ett icke-problem, men ville dela :)
Eller så tyckte helt enkelt folk att du hade bäst motivering, och då är det ju fint att poängen tillfaller just dig (tycker jag).
 

bnr

Medlem
Jag fick in en Premium och en Elite. Var värvare under oktober. Tror att den Premium som ramlade in till och med var en av mina egna vänner.

Kanske ligger något i det @Isak21 skriver men det är svårt att visa på att det är så.

Hur som helst, kul med lite extra poäng!
 
Toppen