Senaste nytt

Nya regler för värvning till Amex (gäller tills vidare)

Thornado

Medlem
Jag fortsätter traditionen att redovisa utfallet som en av värvarna under augusti månad. Jag är helt överväldigad av resultatet!

Så här blev resultatet:

6 värvningar till Elite á 18K
2 värvningar till Premium á 12K
1 värvning till Platinum á 20K

Totalt alltså 152K poäng till mitt konto. Det är ju helt otroligt och verkligen ingenting jag förväntade mig. STORT TACK till alla som valde min länk! Jag utlovar redan nu en reserapport när det blir dags att boka en resa för dessa poäng. Ett tack också till @palmen som administrerar detta.

Precis som @Samosaguas så var jag också värvare under augusti, så jag är lite sen med min rapport, men bättre sent än aldrig.
Jag fick:
1*18k (Elite)
2*12k (Premium)
1*6k (Classic antar jag)
1*5k (osäker på vad detta är, men gissar på någon variant av de rena Amex-korten, Green kanske?)

Totalt 53000 poäng alltså, vilket jag också är väldigt nöjd och tacksam över, framförallt med tanke på jag hade ett flertal mycket värdiga "konkurrenter" till värvningarna den månaden.
 

palmen

Moderator
Tycker Tonton borde få en bonusplats p g a rapporten från Centralasien:)
Tar svaret i denna tråd...

Mycket kan man tycka, jag tycker Tonton får för mycket kompensations-poäng ;)
Skämt å sido, en av de bästa rapporterna på BC helt klart och han förtjänar all kred för resan och rapporten. Men att dela ut "frikort" hade inte heller varit fair. Men vem vet, vi kanske kör en "best of xyz" eller liknande framöver där hans tråd passar in. Men det kommer alltid vara risk för att snacket om "inre cirkeln", "man måste känna en moderator" eller liknande drar igång då.
 

taxvalp

Medlem
Kul att ha flax i lotteriet och få vara med och värva! Liksom för @aldrighemma är min Billhop-värvningslänk död och det står att kampanjen är avslutad. Extremt dålig tajming eller har vi båda lyckats välja fel länk?
 
Kul att ha flax i lotteriet och få vara med och värva! Liksom för @aldrighemma är min Billhop-värvningslänk död och det står att kampanjen är avslutad. Extremt dålig tajming eller har vi båda lyckats välja fel länk?
Kampanjen har varit avslutad sedan rätt länge. Dock har vi insett att det fortfarande går att skriva in referenskod när man tecknar upp sig för ett konto, ofta dyker den upp automatiskt om man har gått till hemsidan via en gammal värvningslänk.
 
Toppen