Senaste nytt

Nya regler för dryck SAS Plus inrikes Sverige för dryck

Ouupps, där ser man vad man missar om man inte läser det finstilta. Flög Luleå-Arlanda i torsdag och sippade på en ramlösa till den berömda tunnbrödsrullen:confused:

Vad jag kan minnas så står det överallt att ingen alkoholhaltig dryck gäller på inrikes men det är alltså fel och man kan få en?

Ouupps, där ser man vad man missar om man inte läser det finstilta. Flög Luleå-Arlanda i torsdag och sippade på en ramlösa till den berömda tunnbrödsrullen:confused:
Jag vill inte rätta folk, men serverades det tunnbrödsrulle?
Tunnbrödsrulle med potatismos, korv och tillbehör | blogg.vinkocken.se
Var det inte polarrulle som serverades?
henrik l, vi får inte slarva med benämningen av allas vår favorit polarrulle, en dag kommer någon att benämna en ostfralla på SJ som polarrulle.
Jag har funderat i snart tre månader om jag skulle våga att påpeka detta.

Vad jag kan minnas så står det överallt att ingen alkoholhaltig dryck gäller på inrikes men det är alltså fel och man kan få en?

Reser man i GO som Diamond får du ingen alkohol inrikes vilket har varit hyfsat tydligt i kommunikationen. Den ursprungliga diskussionen här var dock att i Plus inrikes får man en enhet alkohol och inte mer.

Reser man i GO som Diamond får du ingen alkohol inrikes vilket har varit hyfsat tydligt i kommunikationen. Den ursprungliga diskussionen här var dock att i Plus inrikes får man en enhet alkohol och inte mer.
Ah. Sorry. Läste för fort.
Tur inte alla i crew vet den regeln med bara en dryck (o inte jag heller) :D

Blåser liv i den här tråden då det är mer än två år sedan senaste inlägget...

Vad gäller idag för SAS Plus inrikes?

Toppen