Ja, det funkar hos LH.Hej, det kanske har skrivit innan, men kunde inte hitta något när jag sökte. Ville bara höra om någon kan bekräfta om EBD kommer upp som Star Alliance Gold hos andra *A bolag, primärt: Lufthansa group ? Eller ska man lägga in det som EBG redan nu vid bokning?? Tycker personlig det varit strul varje gång jag flugit med andre *A bolag med EBD prefix, men det är ett tag sedan jag flög LH group, så undrar om de fått det på plads. Tack för svar.
Hej, det kanske har skrivit innan, men kunde inte hitta något när jag sökte. Ville bara höra om någon kan bekräfta om EBD kommer upp som Star Alliance Gold hos andra *A bolag, primärt: Lufthansa group ? Eller ska man lägga in det som EBG redan nu vid bokning?? Tycker personlig det varit strul varje gång jag flugit med andre *A bolag med EBD prefix, men det är ett tag sedan jag flög LH group, så undrar om de fått det på plads. Tack för svar.
United fungerade bra förra veckan. EBD visades som Star Gold; Loungetillgång och Boarding Group 2 utan problem.Även Swiss och Austrian funkade fint för mig. Däremot United hade jag problem hos i juli och september.
Funkade inte på Air China och ANA för mig nu i oktober. Vid incheckning så fick de manuellt lägga in EBG. När jag köpte jordenruntbiljetten på *A hemsida fanns Diamond i rullisten där status skulle anges.Hej, det kanske har skrivit innan, men kunde inte hitta något när jag sökte. Ville bara höra om någon kan bekräfta om EBD kommer upp som Star Alliance Gold hos andra *A bolag, primärt: Lufthansa group ? Eller ska man lägga in det som EBG redan nu vid bokning?? Tycker personlig det varit strul varje gång jag flugit med andre *A bolag med EBD prefix, men det är ett tag sedan jag flög LH group, så undrar om de fått det på plads. Tack för svar.