S
SkyPriority
Guest
Det har jag aldrig märkt, så här såg mitt ut igår
Visa bifogad bild 40834
Kanske Berlin som stökar till det? Det ska stå EBD SK*G det har jag själv sett.
Det har jag aldrig märkt, så här såg mitt ut igår
Visa bifogad bild 40834
Tack!Ja Diamond syns på boardingkortet EBD SK*G står det och då syns det på manifestet flygvärdinnorna får av gate. Högst upp syns alla diamond i en hög sedan Pandion och slutligen alla andra passagerare. I en perfekt värld ska det här betyda att flygvärdinnorna med enkelhet kan se vilka som har status och agera efter det.
Pursern brukar annonsera till sina kollegor vad som gäller. Typ 10 Diamond, 1 infant ombord och sen en Pandion på 20D.
Visa bifogad bild 40833
Tack!
Men vad gäller synligt EBD på boarding kortet har jag inte sett hittills, har gjort 8 SK flighter sedan detta kom upp här på BC och det står fortfarande samma som @011430121 visar ovan (som tidigare med SK*G endast)....
Jag skall ringa in och uppdatera mina bokningar, tack för hjälpen med tipset!Har du kollat med SAS så du fått in kortet?
Det löste sig snabbt, så nu är kommande bokningar uppdaterade med EBD, vilket bara var EBG innan samtalet med kundtjänst för 2 minuter sedan.. Tydligen (Enligt EB kundtjänst) måste min resebyrå byta min profil status till SAS, från Guld till Diamond. Annars funkar det inte. Låter konstigt, borde vara min status hos SAS som triggar och inte vad resebyrån har i sin profil.. Men problemet är löst nu i alla fallHar du kollat med SAS så du fått in kortet?